poniedziałek, 8 lutego 2016

DIY ! Obudowa na telefon :)

Hej !
Dzisiaj chciałabym wam pokazać jak zrobić banalną obudowę na telefon :)
Post będzie bardzo krótki ponieważ w tym tygodniu mam zaplanowane 4 sprawdziany ( w tym 2 zaległe) i 2 kartkówki :c


Co nam będzie potrzebne ?
- przeźroczysta obudowa na telefon
- wydrukowany wzorek/narysowany wzorek / kolorowa kartka
- nożyczki


Gdy mamy już swoją obudowę drukujemy i  wycinamy wybrane wzory.
Można oczywiście samemu coś narysować itd. :)

Oto moje wzorki:



                                 Po wycięciu i włożeniu do obudowy wygląda to mniej więcej tak:


Tak jak już wspomniałam mam masę nauki więc post był bardzo krótki :c
Postaram się dodać jeszcze coś przed walentynkami w sobotę :*


xoxo Carmen :*


106 komentarzy:

  1. Świetny pomysł :) Sama mam taką zwykłą sylikonową, jednak taką ją lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ją lubię, jednak czasami zmieniam jej wygląd :P

      Usuń
  2. Ale fajny pomysł ;)
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten pomysł :) Bardzo fajny case :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo dobry trik :)! Ja mam czarną obudowę otter box, więc nie da rady :P.

    OdpowiedzUsuń
  5. oo nie wiedzialam ze tak mozna zrobic :)


    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super to wygląda! Chyba sobie taką muszę zrobić.
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super pomysł. Tez właśnie kiedyś o tym myślałam,bale jednak nigdy sie nie ze zdecydowałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby prosty sposób a jednak nie wpadłam na to, dzięki za pomysł ;)
    Też dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze powiedziawszy nie za bardzo lubię obudowy zrobione w ten sposób, choć są oczywiście wyjątki i nie raz wygląda to ciekawie :)
    ♥ YOZiZiRA.blogspot.com ♥
    zapraszam serdecznie na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje :)

    itsmenatalie00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo interesujący poradnik. Od dłuższego czasu szukam oryginalnej obudowy na swój telefon ale twój sposób wydaje się być o wiele fajniejszy i kreatywniejszy. Na pewno z niego skorzystam.
    Pozdrawiam :)

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wygląda!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo fajny pomysł :)

    Ja już kiedyś zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł! Ciekawie się prezentuje :)

    ___________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post oraz super rozwiązanie dla osób nie zdecydowanych które etui wybrać, niskim kosztem można mieć wszystkie które sie chce! :)

    Obserwuje ;)
    http://blackminniee.blogspot.com/2016/02/1nails-white.html

    Dopiero zaczynam, miło byłoby gdybyś zostawiła swoją opinie w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł, może kiedys wykorzystam ;)
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  18. W życiu nie wpadłabym na ten pomysł! :) Ale świetny... Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny pomysł! Obudowa wygląda świetnie, sama muszę taką zrobić. :)

    ♥ Mój Blog - klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny efekt końcowy, prosto i efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł, taka obudowa prezentuje się o wiele lepiej niż zwykła przezroczysta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Łaa, ale super pomysł.
    wspólna obserwacja? 16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł, nadruk na pewno nie zejdzie, a i możemy go często zmieniać i na jaki chcemy :)

    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł, też myślałam nad czymś takim :)
    Obserwuję :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie to wygląda:) A ja męczę się z przezroczystą:( Jutro jednak skorzystam z twojego pomysłu:)
    Pozdrawiam:)
    http://muzykaanaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie to wygląda:) A ja męczę się z przezroczystą:( Jutro jednak skorzystam z twojego pomysłu:)
    Pozdrawiam:)
    http://muzykaanaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post, takie rzeczy są bardzo fajne bo nie wymagają jakiś ogromnych umiejętności a można uzyskać super efekt :)
    Ja już obserwuję i liczę na rewanż:*
    onlymomcanjudge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super post ;)
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny pomysł;) Ostatnio narzekam na brak case'ów do telefonu, więc może wykorzystam;)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  30. Super pomysł, właśnie ostatnio zastanawiałam się nad ozdobieniem swojej przezroczystej obudowy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie Ci to wyszło :)
    Również obserwuje :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny pomysł :) Powodzenia na sprawdzianach ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta obudowa jest genialna <3
    obserwuje również:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie mam serca do takich robótek, ale moja córka tak :)
    Obserwacja :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny pomysł !
    Zostawiam obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialny pomysł :D

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale super pomysł,uwielbiam takie Diy :):)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedyś robiłam masę takich case'ów :D
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Koniecznie muszę wypróbować ;)
    Obserwujemy? ;) http://czarymery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. I nie trzeba wydawać milionów złotówek :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedyś zrobiłam sobie taka obudowę, fajna sprawa ;) Małym kosztem można mieć co chwilę "nową" obudowę ;)
    Zapraszam do mnie ;) -- > asia-wish-dream-do.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny pomysl,że ja na tonie wpadłam ;D
    obserwuję i zapraszamy do nas ;)
    fashionesiness.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. stacjonarnie raczej ciężko o Makeup Revolution, chyba że masz Drogerie Polskie w okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie to wygląda :D
    ps obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny pomysł. Obserwuje i liczę na to samo. zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Genialny pomysł, muszę spróbowac na swoim :)
    Ja już zaobserwowałam :)
    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo dajny pomysł ;) Również obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Też takie robiłam! :D

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  49. ja również tak robiłam :D :)

    obserwuję i zapraszam do tego samego ;*
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ojej, jaki świetny pomysł! W ogóle nie widać, że jest wycięte :D

    Ja również obserwuje x

    rosalie-rosaalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Czekam na obserwacje ;)
    http://czarymery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie mam obudowy i jestem zdziwiona (tfu tfu) że mój telefon nadal żyje :P obserwuję! (Czarna Kawa) i skoro lubisz się odwdzięczać to zapraszam z przyjemnością do mnie - http://kreconowlosaa.blogspot.com/
    Miłego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja sobie zamówiłam taką właśnie obudowe i ozdoby perełki, cyrkonie i sobie całą ją poobklejam ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. ŚWIETNY POMYSŁ IDEALNY NA TĄ WYMARZONA OBUDOWĘ :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Takie obudowy są najbardziej oryginalne i mamy pewność większą, że nikt nie będzie miał takiej sam, a to czyni nasz telefon bardziej wyjątkowym. Również obserwuję !
    smiling-s-sters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny pomysł ;) na pewno wypróbuję :D
    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Mam taki sam tel a sposób na pewno mu się przyda 😊
    life-patuu.blogspot.com i również obs

    OdpowiedzUsuń
  59. Też tak robię!

    Byłoby mi niezmiernie miło gdybyś odwiedziła mojego fanowskiego bloga o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Co Ty na to, żebyśmy dodały się do obserwatorów?

    Wykonuję również szablony, więc jakbyś potrzebowała pomocy bądź miała jakieś pytania, czy może po prostu chcesz jakoś zmienić wygląd swojego bloga, pisz śmiało!

    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Blog dodany do obs :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja już dawno zrobiłam sobie kilka takich case'ów, to fajny i łatwy sposób :)

    Obserwujemy?
    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com - klik!
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  62. Super pomysl na te obudowy ;)
    Zaobserwowalam i licze na rewanz ;)
    pamietnikvanille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Fajny pomysl :D

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  64. oo kurcze, świetny pomysł ! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. rewelacyjny pomysl i wykonanie :)- obserwuje z przyjemnoscia :)
    http://fifefantasinails.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  66. gdzieś już widziałam ten pomysł - bomba! prosta łatwa sprawa i na dodatek możemy mieć nieograniczoną ilość etui :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Znam już ten pomysł i jest świetny !
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie widziałam wcześniej tego pomysłu, ale jest genialny!

    Obserwuję :D
    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny post. Nawet nie wpadłam na to by tak to zrobić :D

    Zapraszam.
    http://helloraelle.blogspot.com/2016/02/luty-2016-nowe-seriale.html

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetna Ci wyszła ;D


    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Genialny pomysł :) Wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  72. tez tak robilam ! :D przez co codziennie mialam inny obrazek XD
    http://magdelblog.blogspot.com/2016/02/ootd-10-czern-fundamentem-do-budowania_12.html

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo fajny pomysł na szybką i zaprojektowaną przez nas obudowę, super! Na pewno wypróbuję :)

    http://klaudiaklutkowskafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetny i prosty sposób na obudowę :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Pomysłowo. Podoba mi się. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. tylko czy ten papier nie zsuwa sie z tej nakładki ?

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetny pomysł, pozdrawiam :*

    http://markovaallie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetny pomysł! Case z takim nadrukiem jest często dosć drogi, a z użyciem Twojego pomysłu, można mieć za grosze etui ze swoim ulubiomnym motywem :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo fajny pomysł :) Muszę kiedyś wypróbować.

    Obserwuję :)

    ______________________
    www.julialoveslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Hahaha sprytne nie pomyslalam o tym xD

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetne ^^ Polecam też oblepić czarną taśmą co swoją drogą też wygląda ładnie. :)

    kinga-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Fajny pomysł, muszę sobie zakupić taką przeźroczystą, bo jest bardziej funkcjonalna niż ta moja czarna :) W wolnej chwili zapraszam do mnie.

    Lifebyalusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdą obserwację, zawsze odwdzięczam się tym samym ♥
NIE PISZ,ŻE OBSERWUJESZ JEŚLI TEGO NIE ROBISZ !!!